Klachtenregeling
Hoewel alle praktijkmedewerkers zich inzetten voor een zo goed mogelijke zorg, gaan er helaas ook in onze praktijk dingen mis.
Graag willen wij dat van u horen, zodat wij kunnen werken aan verbetering van de praktijk en u een passende oplossing kunnen bieden.
Wij verzoeken u altijd met behulp van het onderstaande formulier de klacht schriftelijk kenbaar te maken.
Wanneer u uw klacht schriftelijk wilt indienen, kunt u deze richten aan:
Tandartsenpraktijk de Jong, praktijkmanager, Beilerstraat 179, 9401 PJ Assen, of kantoor@tandartsenpraktijkdejong.nl
Wij zullen zo spoedig mogelijk met u contact opnemen.
Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u zich richten tot een van de klachtencommissies:
Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot Bevordering der tandheelkunde (voor de KNMT aangesloten tandartsen)
- Het TIP is alleen telefonisch bereikbaar 0900-2025012 (€0.90 per gesprek)
- Voor meer informatie zie www.allesoverhetgebit.nl
Bureau Klachtenbehandeling van de ANT (Voor de ANT aangesloten tandartsen):
E-mail: klachtbehandeling@ant-tandartsen.nl
Telefoon: 020 2374 750
Website: www.ant-tandartsen.nl/contact