Coronavirus

We ontvangen je momenteel niet met een handdruk maar wel met een glimlach, soms van achter een mondkapje en of spatscherm. Een tandartsenpraktijk heeft bij uitstek de kennis en kunde inzake het voorkomen van infecties. We beschermen onze patiënten en medewerkers tot het uiterste met zeer gecontroleerde processen. Heel veel materiaal zijn voor eenmalig gebruik en specifiek voor jou steriel verpakt. We volgen daarin het beleid en richtlijnen van het RIVM, WIP (Wet Infectie en Preventie) en Leidraad Mondzorg Corona. Het enige wat we van jou vragen, bescherm je zelf en je omgeving, kom bij voorkeur niet bij een zwakkere gezondheid, griepverschijnselen of koorts, kom exact op tijd, desinfecteer je handen bij binnenkomst en hou voldoende afstand. Ons beleid is dat we alleen mensen in de praktijk toelaten, waarvan we met grote zekerheid weten dat zij gezond zijn. Mocht u op onderstaande vragen met “ja” beantwoorden dan verzoeken wij u om uw afspraak te annuleren. Dit kan kosteloos.

Beantwoord u één of meerdere vragen met “ja” en heeft u pijnklachten, belt u ons dan ook. U krijgt dan een belafspraak met de tandarts voor advies. Mocht de tandarts het noodzakelijk vinden dat u wordt behandeld,  zullen wij samen kijken naar een geschikt moment om u te behandelen (dit zal buiten reguliere uren plaatsvinden).

• Heeft u corona?
  • Heeft u één of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, plotseling smaakverlies, koorts (meer dan 38 graden) en nog geen zelftest gedaan?

Verder vragen wij uw aandacht voor de volgende aanpassingen in onze praktijk:

• Kom niet te vroeg, het liefst net voor uw afspraaktijd in onze praktijk.
  • Bij binnenkomst wordt u verzocht uw handen te desinfecteren. Wij verzoeken u daarna uw gezicht en zaken zoals mobiele telefoons niet meer aan te raken.
  • Het moet niet, maar graag ontvangen wij u met mondkap.
  • Na de behandeling zullen vervolgafspraken zoveel mogelijk in de behandelkamer worden gemaakt of telefonisch.
  • We geven geen afspraakkaartjes meer mee. U krijgt via de e-mail een afspraakbevestiging. Wilt u controleren of uw e-mail, adres en telefoonnummer in ons systeem nog kloppen?