update 23-04-2020

Wij zijn erg blij dat we de reguliere mondzorg weer mogen oppakken. We zijn u graag weer van dienst om zo  problemen in uw mond te kunnen voorkomen.

In onze praktijk houden we ons aan de Richtlijn Infectiepreventie in Mondzorgpraktijken en hebben de aanvullende maatregelen genomen. We proberen in de wachtkamer zoveel mogelijk de 1,5 meter afstand te bewaren die door de rijksoverheid wordt geadviseerd. Daarom werken we nog niet op volle sterkte.

Ons beleid is dat we alleen mensen in de praktijk toelaten, waarvan we met grote zekerheid weten dat zij gezond zijn. Mocht u op onderstaande vragen met "ja" beantwoorden dan verzoeken wij u om uw afspraak te annuleren. Dit kan kosteloos.
Beantwoord u één of meerdere vragen met "ja" en heeft u pijnklachten, belt u ons dan ook. U krijgt dan een belafspraak met de tandarts voor advies. Mocht de tandarts het noodzakelijk vinden dat u wordt behandeld,  dan regelen wij een afspraak voor u in speciaal voor besmette patiŽnten ingerichte tandartspraktijk.
  • Heeft u corona?
  • Hebben u huisgenoten/gezinsleden corona?
  • Heeft u één of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, koorts (meer dan 38 graden)?
  • Heeft één van uw huisgenoten/gezinsleden bovenstaande symptomen?
  • Bent u in thuisisolatie?
  • Bent u genezen van corona korter dan 2 weken geleden?
  • Woont u in een verpleeghuis of ander instelling?
 Verder vragen wij uw aandacht voor de volgende aanpassingen in onze praktijk:
  • Kom niet te vroeg, het liefst net voor uw afspraaktijd in onze praktijk.
  • Bij binnenkomst wordt u verzocht uw handen te desinfecteren. Wij verzoeken u daarna uw gezicht en zaken zoals mobiele telefoons niet meer aan te raken.
  • Volg de aanwijzingen van ons personeel op.
  • Kom alleen naar uw afspraak, indien strikt noodzakelijk mag maximaal één ouder of begeleider meekomen.
  • Zijn de stoelen in de wachtkamer bezet, dan verzoeken wij u om buiten te wachten
  • Na de behandeling zullen vervolgafspraken zoveel mogelijk in de behandelkamer worden gemaakt of telefonisch.
  • We geven geen afspraakkaartjes meer mee. U krijgt via de e-mail een afspraakbevestiging. Wilt u controleren of uw e-mail, adres en telefoonnummer in ons systeem nog kloppen?
  • De behandelaar of assistente zal u naar buiten begeleiden via één van onze andere uitgangen.
Wij zijn ervan overtuigd dat we zo, samen met u, op een verantwoorde manier, de tandheelkundige zorg weer goed kunnen oppakken.

Wij zullen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen om te laten weten of uw afspraak door kan gaan, verzet moet worden naar een andere dag of tijdstip of om eerdere uitgestelde afspraken te maken.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op kantoordagen van 9:00 tot 11:30 uur en van 13:15 tot 16:00 uur op 0592- 317570. U kunt uw vraag ook stellen per e-mail via info@tandartsenpraktijkdejong.nl

Tandartsenpraktijk de Jong BV
Beilerstraat 179